سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لمینت متحرک دندان بندرعباس را از کجا بخریم

اموزش نصب اسنپ اسمایل چگونه است+تکنیک های ناب در حد لالیگا

اسنپ آن اسمایل روکش فوری یک پلاک زیبایی دندان میباشد که برای هر مرد یا زنی اختصاصی ساخته میشود تا متناسب با دندان او باشد. این روکش زیبایی لبخند، از رزین دندانپزشکی ساخته میشود و بسیار نازک است تا دندان حجیم تر نشود . این زیبایی را روی دندانهای خود می گذارید تا زشتی های دندانهای خودتان پنهان شود البته د مدل در بازار داریم یکی که در دندانسازی ساخته میشود و بعدی در خانه که قیمت پایینی دارد و یمشود گفت اولین لمینتی در جهان میباشد که با هر توان مالی که دارید میتوانید تهیه نمایید چون صد هزار تومان قیمت دارد البته ممکن از چند ده هزار تومان هم بالا تر باشد.

 

اسنپ اسمایل طریقه استفاده به وسیله قالب پلاستیکی

 

 

اسنپ اسمایل طریقه استفاده به وسیله قالب پلاستیکی :

بعد خرید لمینت متحرک یکی از دردسرهایی که پیش رو دارید قالب گیری است و این سخت ترین مرحله است و شاید بخاطر این که برخی ها نتوانند قالب گیری کنند شیرینی خرید و داشتن لمینت برای انها تلخ میشود اما برای قالب گیری با قالب پلاستیکی باید ابتدا خمیر را نمر کنید و بعد داخل قالب بگذارید بعد این کار با دقت و کمد دو دست قالب را روی دندان قرار بدهید و کمی فشتر بدهید البته باید چند باری این مراحل را انجام بدهید تا با نحوه قالب گیری اشنا شوید بعد این که قالب گیری تمام شد باید ایراد های ظاهری مثل اضافه ها و یا خطوط دندان را ایجاد نمایید.

 

 

نحوه قالب گیری لمینت متحرک دندان بدون قالب پلاستیکی

 

 

نحوه قالب گیری لمینت متحرک دندان بدون قالب پلاستیکی :

خب اگر قالب نمیتوانید با قالب پلاستیکی نتوانستید قالب گیری ا انجام بدهید میتوانید بدون آن هم این کار را انجام بدهید اولین کار این است همان مراحل نرم کردن خمیر را اجرا نمایید منتها بعد این که خمیر نرم شد بجای این که در قالب بگذارید ان را همانند خمیر نانوایی ورز بدهید و به صورت یک ورقه ای بزرگ در بیاورید که کاملا این ورق روی دندان را بپوشانید بعد در همان حالت باید خمیر را شل بدهید که فیلم اموزشی آن در گوگل موجود است.

 

آموزش قرار دادن لمینت موقت بعد نصب

 

 

آموزش قرار دادن لمینت موقت بعد نصب :

بعد از قالب گیری موفق باید نحوه صحیح خارج کردن و قرار دادن لمینت را هم بدانید یعنی باید حتما با دو دست لمینت را روی دندان بگذارید و بعد با همان دو دست آن را خارج نمایید تا دندان و لثه شما اسیب نبیند بعد استفاده هم در محلی تمیز قرار بدهید تا در معرض الودگی های محیط نباشد چون هم از نظر بهداشتی خطرناک است و هم باعث تغییر خمیر لمینت رنگ خواهد شد.


عوراض مزایا لمینت متحرک دندان موقت+طریقه درست قالبگیری کامپوزیت

    نظر

لمینت متحرک اسنپ آن اسمایل یک لمینت متحرک موقت دندان است که فقط برای زیبایی کاربرد دادر و هیچ کار دیگری نمیشود با ان انجام داد البته میشود باهاش غذا میل کرد اهن هم فقط در مواقعی که مجبرو باشید چون در برخی فروشگاه های سودجو دیده شده که گفته میشود با این محصول میتوانید هر غذایی که دوست دارید بخورید و حتی اموزش دقیق از محصول هم قرار نداده اند و حتی گفته میشود که قالبگیری این محصول در چند ثانیه انجام میشود که ما مخیواهیم در این مقاله لمینت متحرک دندان را بهتر بشناسیم و از چندو چون این محصول باخبر شویم تا اخر این مقاله با ما همراه باشید .لمینت متحرک دندان یکی از تکنولوژی  زیبایی دندان  است که می تواند عیوب ظاهری دندان مثل تیرگی ، تیکه شدن،  عدم تقارن بین دندان‌ها را بپوشاند. و مخفی کنید لمینت دندان موقت  از نوع دندان مصنوعی نیست و نمی توان آن را را از نوع پروتز دندان مصنوعی به شمار آورد. 

 

 

 

مزایا و معایب لمینت متحرک دندان موقت+نحوه درست قالبگیری کامپوزیت

 

خرید اینترنتی اسنپ آن اسمایل در کدام فروشگاه انجام دهیم :

لمینت متحرک دندان را از کجا بخریم قیمت لمینت متحرک دندان در داروخانه فروشگاه اینترنتی و شهر به شهر با هم فرق دارد که این یک چیز طبیعی است که ما یک فروشگاه معتبر لمینت متحرک دندان دوپکا معرفی میکنیم که هم محصول با کیفیت دارد هم هم ارسال سریع و در صورت پرداخت انلاین رایگان به کل ایران ارسال میشود که از همه جذاب تر پرداخت درب منزل هم دارد که شما میتوانید هر منویی که دست دارید انتخاب نمایید.

 

 

لمینت متحرک دندان برای چه سنی است

 

 

لمینت متحرک دندان برای چه سنی است :

همان طور که لمینت دندان کامپوزیت یا سرامیک برای نوجوانان و کودکان نباید استفاده قرار گیرد در مورد این زیبایی هم همین طور است آن هم به دلیل این که کودک در حال رشد است و اصلا مهم نیست کودک شما دندان دارد یا خیر چون بهتر است کاملا به سن رشد برسد و بعد به فکر اقدامات زیبایی برای کودکتان باشید با توجه به اینکه خرید لمینت متحرک دندان هم انجام بدهید بلکه به خود خود محبت نکرده اید بلکه به دندان او هم اسیب وارد خواهید کرد چون به علت رشد فک کودک هر شعی خارجی که روی دندان آن باشد ضر افرین خواهد بود اما اگر بالاتر از 18 سال هستید ایرادی ندارد درضمن توجه نمایید این محصول برای سالمندانی که هیچ دندانی ندارند هم مناسب نیست چون باید روی دندان قرار گیرد پس نبود دندان باعث میشود که مناسب فردی که دندان ندارد نباشد.



قیمت لمینت متحرک دندان در داروخانه


عوارض لمینت متحرک دندان چیست :

این محصول به خودی خود هیچ عوارضی ندارد اما از این محصول همیشه استفاده کرد و فقط در مواقعی که میخواهید به جایی بروید از این لمینت موقت استفاده نمایید و این نکته را یادتان نرود و اگر دائمی استفاده کنید باعث دندان درد خواهد شد چون شما نباید از یک لیمنت صد تونی توقع زیادی داشته باشید و دیگر نمیشود هیچ ایرادی از این محصول داشته باشید. البته تنا یادم نرفته یک عیبی که دارد باید مراقب باشید غذای چسبناک نخورید که ازد هانتان خارج شود.شما بعد لمینت متحرک دندان حتما نکات اموزشی را مطالعه نمایید چون برای هر چیزی آگاهی و مطالعه حرف اول را میزند. برخی افراد بدون هیچ اطاعاتی این محصول را تهیه میکنند و حتی طریقه درست قالب گیری را هم بلد نیستن و بعد اقدام به انجام این کار میکنند که طبیعتا به نتیجه مطلوب خود نخواهند رسید.


مزایا لمینت متحرک دندان چیست


مزایا لمینت متحرک دندان چیست :

اولین امتیاز لمینت متحرک دندان قیمت ارزان ان است و شما با کمی دقت در انجام قالب گیری میتوانید بهترین لمینت را برای خود بسازید و به سادکگی قابل چفتو بتت است یعنی به راحتی از دهان خارج و به راحتی در دندان شما قرار میگیرید. 


لمینت سو اسمایل

 

 

لمینت متحرک چرا زرد میشود :

دلایل زرد شدن و تغییر رنگ دندان به چند دلیل است دلیل اصلی رعایت نکردن بهداشت میباشد مقال اگر بعد خوردن کاکائو بدون مسواک زدن لمینت را روی دندان خود بگذارید بخ دلیل این که کاکائو لابه لای دندان قرار درد جذب خمیر میشود و طبیعتا خمیر تغییر رنگ خواهد داد که این موارد باید رعایت شود.



طریقه نصب لمینت متحرک دندان


طریقه نصب لمینت متحرک دندان :


نحوه قالب گیری لمینت متحرک دندان بسیار ساده است اما باید دقت نمایید ابتدا برای خمیر قالب گیری لمینت متحرک را برداید و داخل اب گرم جوشان قرار دهید تا نرم شود البته نظرات در مورد لمینت متحرک دندان زیاد است و برخی افراد در مرحله اول قالب خود را میسازند ولی برخی ها در چند مرحله لمینت متحرک دندان اسنپ آن اسمایل را بعد این که خمرش نرم شد در داخل قالب بگذارید و بعد قرار دادن ان را در فک قرار بدهید و فشار دهید تا کاملا فرم دادن شما را بگیرید و بعد این که اوکی شد  ازفک خارج نمایید ممکن است که وقتی ازفک خارج کردید کمی ظاهرش ایراد داشته باشد که شما باید با قیچی یا چاقو ایراد را برطرف نمایید و خطوط بین دندان را هم با دقت تمام ایجاد کنید چون اگر خطوط یا همان خط بین دندان نباشد دندان شما طبیعی تر به نظر نخواهد رسید البته بهتر از فیلم های اموزشی را مشاهده نمایید.